Gasoline koncert

006A7324

Onsdag d. 10.08.2016.
Super koncert med de fantastiske kvinder i Gasoline.
Endelig efter alle disse år, forstod jeg meningen i sangen: Alla-tin-gala. I ved den med strofen; “… Der sad en lille dreng og så på dameben – Åh ja …”
Jeg var 14 år, dengang Gasolin udgav albummet; “Sådan”.
I onsdags opløstes min nuværende alder. Sammen med alle de andre tilskuers grå hår, blev vi forynget af musikkens eliksir, og tiden blev forvandlet til; “Et stræf af en dråbe….”
Vi fik lov til at måbe, og forført af det rockende københavnske kvindeband.
De spillede så forrygende, at jeg mente at kunne se både: “Inga, Katinka og smukke Charlie”, og fik duften af Harley i næsteborene, selv om det slet ikke var lørdag aften.
Til sidst var ballet forbi, og folk stod op og krævede mere. Golfklubben i Århus var forvandlet til: “Rabalderstræde”.
Det var:”Masser af Succes”, og det band gav: “Det bedste til mig og mine venner”.
Nu er kun billederne tilbage, og mit grå hår.
Men har “Har du mistet dit gyldne håb”, så tag til Gasoline’s næste koncert.
Fortræffeligt.
Sådan.

Om born2b

Bor i Risskov
Dette indlæg blev udgivet i Blog, Hverdagen, København, Koncert, Musik, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

